loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ یاسین ایمانی دل و دلدار,    یاسین ایمانی دل دل نکن,    دانلود آهنگ یاسین ایمانی,    دانلود آهنگ جدید یاسین ایمانی, &nb

حسین بازدید : 49 سه شنبه 08 آبان 1397



,    دانلود اهنگ یاسین ایمانی دل و دلدار
,    یاسین ایمانی دل دل نکن
,    دانلود آهنگ یاسین ایمانی
,    دانلود آهنگ جدید یاسین ایمانی
,    دانلود اهنگ یاسین ایمانی عاشقم باش
,    دانلود آهنگ یاسین ایمانی آخه عاشقه
,    دانلود آهنگ های یاسین ایمانی
,    اهنگ های یاسین ایمانی
,    یاسین ایمانی اخه عاشقه

http://www.jenabmusic.com/79837/music-delo-deldar-2.html

دانلود آهنگ جدید یاسین ایمانی به نام دل و دلدار با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای یاسین ایمانی به نام دل و دلدار با کیفیت بالا
Download The New "Yasin Imani" Song " Delo Deldar"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ دل و دلدار + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید یاسین ایمانی به نام دل و دلدار عکس جدید یاسین ایمانی

 

متن آهنگ یاسین ایمانی دل و دلدار

 

جون دلم تو خودت خوب میدونی که با تو آرومه دلم ای جون دلم تو اگه نباشی

من بی سرو سامونه دلم

دل من گیره بهونتو میگیره تو چی کار کردی با این دل داره میمیره آخه دل من گیره بهونتو

میگیره تو چی کار کردی با این دل داره میمیره

تورو دوس دارم ای دلو دلدارم نمیدونی که چه حسی من بهت دارم تو بشی یارم

خب اگه دنیارم بهم بدن من تورو تنهات که نمیذارم

دل من گیره بهونتو میگیره تو چی کار کردی با این دل داره میمیره آخه دل من گیره بهونتو

میگیره تو چی کار کردی با این دل داره میمیره

تورو دوس دارم ای دلو دلدارم نمیدونی که چه حسی من بهت دارم تو بشی یارم

خب اگه دنیارم بهم بدن من تورو تنهات که نمیذارم

دل من گیره بهونتو میگیره تو چی کار کردی با این دل داره میمیره آخه دل من گیره بهونتو

میگیره تو چی کار کردی با این دل داره میمیره

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ یاسین ایمانی دل و دلدار یاسین ایمانی دل دل نکن دانلود آهنگ یاسین ایمانی دانلود آهنگ جدید یاسین ایمانی دانلود اهنگ یاسین ایمانی عاشقم باش دانلود آهنگ یاسین ایمانی آخه عاشقه دانلود آهنگ های یاسین ایمانی اهنگ های یاسین ایمانی یاسین ایمانی اخه عاشقه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو