loading...

اهنگ جدید

  دانلود آهنگ جدید این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم ,دانلود آهنگ این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم با کیفیت 320,متن آهنگ این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه

حسین بازدید : 87 دوشنبه 13 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ جدید این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم ,دانلود آهنگ این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم با کیفیت 320,متن آهنگ این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم ,دانلود آهنگ بیکلام این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم ,این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,

دانلود اهنگ این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم

دارم حست میکنم لحظه لحظه با منی تو تموم لحظه هام تو هوا دار میزنی دارم حست میکنم تویه بیداری و خواب دل واسه تو میزنه با یه دنیا تب و تاب این چه احساسیه که بی تو آروم ندارم...

متن آهنگ دارم حست میکنم از یاسر محمودی

این چه احساسیه که منو تو مثل همیم

از همه دنیا جدا

نه زیادیم و نه کمیم

دارم حست میکنم

لحظه لحظه با منی

lahze lahze ba mani

تو تموم لحظه هام تو هوام پر میزنی

to tamome lahzeham to havam par mizani

دارم حست میکنم توی بیداری و خواب

daram heset mikonam toye bidario khab

دل واسه تو میزنه با یک دنیا تب و تاب

del vase to mizane ba yek donya tabo tab

این چه احساسیه که بی تو آروم ندارم

حتی وقتی با منی باز تورو کم میارم

دارم حست میکنم

خیلی نزدیکی به من

خودتو نشون بده

عاشقونه حرف بزن

دارم حست میکنم مثل روزای قدیم

هنوزم کوچه ی عشقو من و تو خوب بلدیم

این چه احساسی که بی تو آروم ندارم

حتی وقتی با منی باز تورو کم میارم

این چه احساسیه که واسه من مقدسی

تا دلم تورو میخواد تو به دادم میرسی

دارم حست میکنم

لحظه لحظه با منی

lahze lahze ba mani

تو تموم لحظه هام تو هوام پر میزنی

to tamome lahzeham to havam par mizani

دارم حست میکنم توی بیداری و خواب

daram heset mikonam toye bidario khab

دل واسه تو میزنه با یک دنیا تب و تاب

del vase to mizane ba yek donya tabo tab

ترانه آهنگ دارم حست میکنم از یاسر محمودی

هنوزم کوچه ی عشقو من و تو خوب بلدیم

این چه احساسی که بی تو آروم ندارم

حتی وقتی با منی باز تورو کم میارم

این چه احساسیه که واسه من مقدسی

تا دلم تورو میخواد تو به دادم میرسی

دارم حست میکنم

لحظه لحظه با منی

lahze lahze ba mani

تو تموم لحظه هام تو هوام پر میزنی

to tamome lahzeham to havam par mizani

دارم حست میکنم توی بیداری و خواب

daram heset mikonam toye bidario khab

دل واسه تو میزنه با یک دنیا تب و تاب

del vase to mizane ba yek donya tabo tab

 

https://www.bibakmusic.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم دانلود آهنگ این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم با کیفیت 320 متن آهنگ این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم کد آهنگ پیشواز همراه اول این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم کد آهنگ پیشواز ایرانسل این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم دانلود آهنگ بیکلام این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود اهنگ این چه احساسیه که منو تو مثل همیم نه زیادیم نه کمیم دارم حست میکنم لحظه لحظه با منی تو تموم لحظه هام تو هوا دار میزنی دارم حست میکنم تویه بیداری و خواب دل واسه تو میزنه با یه دنیا تب و تا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو