loading...

اهنگ جدید

——————————— من دختر روزای تنهایی ، با هر عذاب تازه جنگیدم از غصه ی فردا نگو با من ، روزای از این بدترم دیدم تا مرز وحشت تا جنون رفتم

حسین بازدید : 1626 پنجشنبه 20 تیر 1398

———————————

من دختر روزای تنهایی ، با هر عذاب تازه جنگیدم
از غصه ی فردا نگو با من ، روزای از این بدترم دیدم
تا مرز وحشت تا جنون رفتم از ترس دیوونه شدن کم نیست
تو اومدی و من به غیر از تو چیزی به جز تصویر یادم نیست
تو اومد تا فکر روزای ، تلخ گذشته از سرم وا شه
من ضربه خوردم تا قوی تر شم ، فردای من میتونه زیبا شه
تو اومد تا فکر روزای ، تلخ گذشته از سرم وا شه
من ضربه خوردم تا قوی تر شم ، فردای من میتونه زیبا شه

 

♫♫♫♫
هر اتفاقی که برام افتاد ، شاید دلیل محکمی داره
وقتی ورق برگرده میبینی ، این زندگی به من بدهکاره
این زندگی به من بدهکاره
باید منو باور کنی تا عشق سقف امید و آرزو باشه
با مرهم دست تو میتونه ، زخم عمیق من مداوا شه
باید منو باور کنی تا عشق سقف امید و آرزو باشه
با مرهم دست تو میتونه ، زخم عمیق من مداوا شه

http://mahtabmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ من دختر روزای تنهایی با هر عذاب تازه جنگیدم با لینک مستقیم دانلود ریمیکس من دختر روزای تنهایی با هر عذاب تازه جنگیدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ من دختر روزای تنهایی با هر عذاب تازه جنگیدم متن آهنگ من دختر روزای تنهایی با هر عذاب تازه جنگیدم دانلود آهنگ من دختر روزای تنهایی با هر عذاب تازه جنگیدم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید من دختر روزای تنهایی با هر عذاب تازه جنگیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو