loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ دلم خنده هاتو میخواد,    دانلود اهنگ بیدل و سپنتا بنام دلم خنده هاتو میخواد,    دانلود آهنگ دلم خنده هاتو میخواد حتی واسه غریبه,  &

حسین بازدید : 2163 یکشنبه 29 مهر 1397



,    متن اهنگ دلم خنده هاتو میخواد
,    دانلود اهنگ بیدل و سپنتا بنام دلم خنده هاتو میخواد
,    دانلود آهنگ دلم خنده هاتو میخواد حتی واسه غریبه
,    دانلود اهنگ مثل قدیم بغلتو خنده هاتو میخوام
,    دانلود اهنگ نمیشه باورش کرد اونکه گفت تا اخرش هست
,    دانلود اهنگ بیدل دلم خنده هاتو می خواد
,    دانلود اهنگ های بیدل و سپنتا
,    دلم خنده هاتو میخواد حتی واسه غریبه ته داستان همیشه تلخ میشه عجیبه
,    دانلود اهنگ دلم خنده هاتو میخواد حتی واسه غریبه ته داستان همیشه تلخ میشه عجیبه

من از آن روز که در بندِ توأم آزادم

حیف ، حیف

حیفه میرن لحظه هامون ، هی سفیدن خاطرات

سوژه شد نبودنت ، تا من دوباره توو مکافات

من مثِ بقیه نیستم ، حرفت از یادم نمیره

تو میرفتی سمت فردا ، من میرفتم جایِ دیگه

آسمون زودی غروب کرد ، من و کلی ابرِ تیره

ساعتایِ مسخره ، چند تا نقطه ، خط تیره

حیفه میرن لحظه هامون ، هی سفیدن خاطرات

سوژه شد نبودنت ، تا من دوباره توو مکافات

من مثِ بقیه نیستم ، حرفت از یادم نمیره

تو میرفتی سمت فردا ، من میرفتم سویِ دیگه

آسمون زودی غروب کرد ، من و کلی ابرِ تیره

ساعتایِ مسخره ، چند تا نقطه ، خط تیره

دلم خنده هاتو ، دلم خنده هاتو میخواد

من تو رو دیدم و آرام به خاک افتادم

من از آن روز که در بند توام آزادم

 

https://mustext.com/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%B4%DA%A9%D8%A7/







برچسب ها متن اهنگ دلم خنده هاتو میخواد دانلود اهنگ بیدل و سپنتا بنام دلم خنده هاتو میخواد دانلود آهنگ دلم خنده هاتو میخواد حتی واسه غریبه دانلود اهنگ مثل قدیم بغلتو خنده هاتو میخوام دانلود اهنگ نمیشه باورش کرد اونکه گفت تا اخرش هست دانلود اهنگ بیدل دلم خنده هاتو می خواد دانلود اهنگ های بیدل و سپنتا دلم خنده هاتو میخواد حتی واسه غریبه ته داستان همیشه تلخ میشه عجیبه دانلود اهنگ دلم خنده هاتو میخواد حتی واسه غریبه ته داستان همیشه تلخ میشه عجیبه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو