loading...

اهنگ جدید

 آهنگ نگاه سام اسدی » شاعر : افشین سیاهپوش» آهنگ ساز : سعید شهروز» تنظیم : شاهین خسرو آبادیاز من عاشق بپذیر سوگلی عمر منومثل یه پروانه ببین لحظه پر پر شدنوبه چشم من نگاه کن

حسین بازدید : 81 یکشنبه 18 شهریور 1397

 آهنگ نگاه سام اسدی
 » شاعر : افشین سیاهپوش
» آهنگ ساز : سعید شهروز
» تنظیم : شاهین خسرو آبادی
از من عاشق بپذیر سوگلی عمر منو
مثل یه پروانه ببین لحظه پر پر شدنو


به چشم من نگاه کن فقط به من نگاه کن
از دل دیوونه نترس مثل من اشتباه کن
من عاشقونه با تو ام 
از اینجا تا آخر خط
تو دیگه شک نکن به من 
تو این زمونه غلط

از من عاشق بپذیر سوگلی عمر منو
مثل یه پروانه ببین لحظه پر پر شدنو

از من عاشق بپذیر سوگلی عمر منو
مثل یه پروانه ببین لحظه پر پر شدنو


به چشم من نگاه کن فقط به من نگاه کن
از دل دیوونه نترس یه پای من گناه کن
زمونه ای که عشقتو به سکه ای نمیخرن
باید دلا رو بشکنی تا به تو آفرین بگن

از من عاشق بپذیر سوگلی عمر منو
مثل یه پروانه ببین لحظه پر پر شدنو

از من عاشق بپذیر سوگلی عمر منو
مثل یه پروانه ببین لحظه پر پر شدنو

به چشم من نگاه کن فقط به من نگاه کن
از دل دیوونه نترس یه پای من گناه کن
زمونه ای که عشقتو به سکه ای نمیخرن
باید دلا رو بشکنی تا به تو آفرین بگن

زمونه ای که عشقتو به سکه ای نمیخرن
باید دلا رو بشکنی تا به تو آفریــــــــــــــــن بگن


از من عاشق بپذیر سوگلی عمر منو
مثل یه پروانه ببین لحظه پر پر شدنو

از من عاشق بپذیر سوگلی عمر منو
مثل یه پروانه ببین لحظه پر پر شدنو







برچسب ها دانلود آهنگ نگاه سام اسدی کد آهنگ پیشواز همراه اول نگاه سام اسدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگاه سام اسدی دانلود آهنگ نگاه سام اسدی رمیکس Remix متن آهنگ نگاه سام اسدی کد آوای انتظار همراه اول نگاه سام اسدی دانلود آهنگ نگاه سام اسدی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو