loading...

اهنگ جدید

  از الفت تو با گلها گلهای زرد خونه حالا که نیستی می زنن یکی یکی جونه پرنده از نبودنت آواز غم می خونه چقدر دلم تنگ برات فقط خدا می دونه فقط خدا می دونه قسم به آبروی عشق تا بی نهایت عاشقم برا

حسین بازدید : 33 یکشنبه 19 آبان 1398

 

از الفت تو با گلها گلهای زرد خونه
حالا که نیستی می زنن یکی یکی جونه
پرنده از نبودنت آواز غم می خونه
چقدر دلم تنگ برات فقط خدا می دونه
فقط خدا می دونه
قسم به آبروی عشق تا بی نهایت عاشقم
برای عشق تو هنوز فقط منم که لایقم

دانلود آهنگ زیبای عاطفه از جمشید

من از خدا به غیر تو به غیر عشق و عاطفه
بگو چی می خواستم مگه با قلب پاک و ساده


,   

http://nakaman2.ir/

بگو چی می خواستم مگه به غیر عشق و عاطفه
یار با آ ای جانم
از الفت تو با گلها گلهای زرد خونه
حالا که نیستی می زنن یکی یکی جونه
پرنده از نبودنت آواز غم می خونه
چقدر دلم تنگ برات فقط خدا می دونه

مثل پرنده ها با هم لونة عشق رو ساختیم
آلونکی بود واسة ما اما دوستش می داشتیم

من از خدا به غیر تو به غیر عشق و عاطفه
بگو چی می خواستم مگه با قلب پاک و ساده
بگو چی می خواستم مگه به غیر عشق و عاطفه







برچسب ها متن اهنگ عاطفه از جمشید مقدم متن اهنگ عاطفه از حامد پهلان آهنگ عاطفه خانوم دانلود آهنگ عاطفه از گوگوش اهنگ عشقم عاطفه دانلود اهنگ عاطفه ناز نکن اهنگ عاطفه دوست دارم دانلود اهنگ لری عاطفه اهنگ عاطفه جون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو