دانلود آهنگ علی باقری کجا میری
Download Music Ali Bagheri Koja Miri

آهنگ علی باقری بنام کجا میری

کجا میری با این همه احساسی که داری به من

دلت چقدر غصه داره گریه نکن حرفی بزن

موزیک . تنظیم : سینا شرفیان

دانلود آهنگ علی باقری کجا میری

 

متن آهنگ کجا میری از علی باقری

کجا میری با این همه احساسی که داری به من
دلت چقدر غصه داره گریه نکن حرفی بزن

میری ولی کجا می خوای یاد منو جا بذاری
فکر می کنی که هیچ جایی توی دل من نداری

کجای کاری عشق من باور نداری عشق من
کارم تمومه بعد تو خبر نداری عشق من

نشد یه بار نگات کنم عاشقونه به راحتی
Nashod Ye Bar Negat Konam asheghoone Be Rahati

نشد بگم دوست دارم وای از دل خجالتی
Nashod Begam Dooset Daram Vay Az Dele Khejalati

ترانه آهنگ کجا میری از علی باقری

وقتی تو فکر می کردی که من به تو حسی ندارم
یواش می گفتم تو دلم بی تو دووم نمیارم

وقتی تو حس می کردی که عشق تو رو نفهمیدم
من رو درخت کاج واست عکس دوتا دل کشیدم

کجای کاری عشق من باور نداری عشق من
کارم تمومه بعد تو خبر نداری عشق من

نشد یه بار نگات کنم عاشقونه به راحتی
Nashod Ye Bar Negat Konam asheghoone Be Rahati

نشد بگم دوست دارم وای از دل خجالتی
Nashod Begam Dooset Daram Vay Az Dele Khejalati

کجای کاری عشق من باور نداری عشق من