loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ mp3 کجایی علی زند وکیلی,    متن آهنگ mp3 به سوی تو علی زند وکیلی,    دانلود آهنگ mp3 به سوی تو شجریان,  &nbs

حسین بازدید : 16 جمعه 11 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 کجایی علی زند وکیلی
,    متن آهنگ mp3 به سوی تو علی زند وکیلی
,    دانلود آهنگ mp3 به سوی تو شجریان
,    دانلود آهنگ mp3 پدر علی زند وکیلی
,    علی زند وکیلی لالایی
,    دانلود آهنگ mp3 رفتی علی زند وکیلی
,    علی زند وکیلی گل سرخ
,    دانلود آهنگ mp3 به سوی تو علیرضا قربانی
,    دانلود آهنگ mp3 های علی زند وکیلی
,    دانلود آهنگ

متن آهنگ به سوی تو علی زند وکیلی

به سوی تو به شوق روی تو به طرف کوی تو
سپیده دم آیم مگر تو را جویم بگو کجایی
نشان تو گه از زمین گاهی ز آسمان جویم
ببین چه بی پروا ره تو میپویم بگو کجایی
کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم
به غیر از نامت کی نام دگر ببرم
اگر تو را جویم حدیث دل گویم بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی
آخ فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به سوی تو

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من اسیر کوی توام به آرزوی توام
اگر تو را جویم حدیث دل گویم بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی
آخ فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 کجایی علی زند وکیلی متن آهنگ mp3 به سوی تو علی زند وکیلی دانلود آهنگ mp3 به سوی تو شجریان دانلود آهنگ mp3 پدر علی زند وکیلی علی زند وکیلی لالایی دانلود آهنگ mp3 رفتی علی زند وکیلی علی زند وکیلی گل سرخ دانلود آهنگ mp3 به سوی تو علیرضا قربانی دانلود آهنگ mp3 های علی زند وکیلی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو