loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ محلی خدا من بانو ره خوامبه,    دانلود اهنگ خدا من بانو ره خوامبه,    اهنگ محلی مازندرانی خدا من بانو ره خوامبه, &

حسین بازدید : 1375 چهارشنبه 30 مرداد 1398

,   
,    دانلود اهنگ محلی خدا من بانو ره خوامبه
,    دانلود اهنگ خدا من بانو ره خوامبه
,    اهنگ محلی مازندرانی خدا من بانو ره خوامبه
,    دانلود اهنگ خدا مره بانو ونه شلوار تا زانو ونه
,    دانلود اهنگ نگار بابلی خدا مره بانو ونه
,    دانلود آهنگ مازندرانی خدا مره بانو ونه
,    اهنگ محلی خدا مره بانو ونه
,    دانلود آهنگ خدا مره بانو ونه برف سر کوه ونه
,    متن اهنگ خدا مره بانو ونه

,   

آلبوم جاودانه های موسیقی مازندران نظام شکارچیان

دانلود آلبوم مازندرانی جدید با خوانندگی زیبای نظام شکارچیان به نام جاودانه ها دانلود لینک مستقیم

آهنگها به ترتیب شماره : ۱- مدح پیامبر ۲- عامی دتر جان ۳- بانو بانو جان ۴- هرایی ۵- لمپاسو

۶- بانو ره خوامبه ۷- دختر خاله ۸- درویش ۹- آی جمیله جان ۱۰- نرگیس قله پانی ۱۱-طبیب

پخش شده از :  شمال موزیک / بروزترین سایت پخش و دانلود آهنگهای مازندرانی

نظام شکارچیان (جاودانه های موسیقی مازندران)

نظام شکارچیان (جاودانه های موسیقی مازندران)

 

دانلود آلبوم جاودانه ها به صورت یکجا Zip

دانلود آلبوم مازندرانی جاودانه ها با خوانندگی نظام شکارچییان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۵۶٫۳ MB DOWNLOAD

دانلود آهنگ های آلبوم به صورت جدا جدا

۱- آلبوم جاودانه ها آهنگ مدح پیامبر با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۵٫۷۷ MB DOWNLOAD

۲- آلبوم جاودانه ها آهنگ عامی دتر جان با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۴٫۳۱ MB DOWNLOAD

۳- آلبوم جاودانه ها آهنگ بانو بانو جان با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۴٫۷۲ MB DOWNLOAD

۴- آلبوم جاودانه ها آهنگ هرایی با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۶٫۹۳ MB DOWNLOAD

۵- آلبوم جاودانه ها آهنگ لمپاسو با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۵٫۰۸ MB DOWNLOAD

۶- آلبوم جاودانه ها آهنگ بانو ره خوامبه با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۳٫۰۵ MB DOWNLOAD

۷- آلبوم جاودانه ها آهنگ دختر خاله با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۵٫۵۸ MB DOWNLOAD

۸- آلبوم جاودانه ها آهنگ درویش با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۳٫۰۷ MB DOWNLOAD

۹- آلبوم جاودانه ها آهنگ آی جمیله جان با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۶٫۱۹ MB DOWNLOAD

۱۰- آلبوم جاودانه ها آهنگ نرگیس قله بانی با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۶٫۷۱ MB DOWNLOAD

۱۱- آلبوم جاودانه ها آهنگ طبیب با صدای استاد نظام شکارچیان

خواننده حجم دانلود
نظام شکارچیان
۵٫۵۳ MB DOWNLOAD

 

https://www.shomal-music.info







برچسب ها دانلود اهنگ محلی خدا من بانو ره خوامبه دانلود اهنگ خدا من بانو ره خوامبه اهنگ محلی مازندرانی خدا من بانو ره خوامبه دانلود اهنگ خدا مره بانو ونه شلوار تا زانو ونه دانلود اهنگ نگار بابلی خدا مره بانو ونه دانلود آهنگ مازندرانی خدا مره بانو ونه اهنگ محلی خدا مره بانو ونه دانلود آهنگ خدا مره بانو ونه برف سر کوه ونه متن اهنگ خدا مره بانو ونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو