loading...

اهنگ جدید

دانلود مداحی  گل رشیدم از مجید بنی فاطمه,دانلود نوحه زیبا, سینه زنی,تکست مداحی   گل رشیدم از مجید بنی فاطمه,دانلود مداحی,سبک مداحی  گل رشیدم از مجید بنی فاطمه,دانلود  مداحی جد

حسین بازدید : 1971 دوشنبه 26 شهریور 1397

دانلود مداحی  گل رشیدم از مجید بنی فاطمه,دانلود نوحه زیبا, سینه زنی,تکست مداحی   گل رشیدم از مجید بنی فاطمه,دانلود مداحی,سبک مداحی  گل رشیدم از مجید بنی فاطمه,دانلود  مداحی جدید,گلچین مداحی,شعر مداحی,دانلود نوحه جدید و زیبا,دانلود نوحه  گل رشیدم از مجید بنی فاطمه,متن مداحی,متن مداحی  گل رشیدم از مجید بنی فاطمه,شعر مداحی  گل رشیدم از مجید بنی فاطمه, گل رشیدم از مجید بنی فاطمه, نوحه  گل رشیدم از مجید بنی فاطمه, گل رشیدم از مجید بنی فاطمه مداحی,

متن مداحی زیبای گل رشیدم از مجید بنی فاطمه
متن مداحی زیبای گل رشیدم از مجید بنی فاطمه

 

گل رشیدم بعد از تو شکسته شد کمرم
سرت رو هر شب می بینم رو نیزه ها پسرم
منم منم اون که بعد تو آواره ی مدینه ام
نشسته آثار داغ تو به صورت متینه ام
مدینه ام سینه زن شده با موج گرداب سینه ام
ای گل پر پر من ، گل مستر من ، گل بی سر من

متن مداحی زیبای گل رشیدم از مجید بنی فاطمه



بیاید کنارم زخمی های اومده ز سفر
بگید به مادر از طوفان کربلا چه خبر
به من بگید توی کربلا چی شد کنار علقمه
که عباسم روی نیزه ها همش می گفت یا فاطمه
که ذکر زهرا چو مرحمی به سوزش درد قلب من
اون فارث العربه ، خیلی با ادبه ، فاطمی نسبه
ای گل پرپر من ، گل مستر من ، گل بی سر من

منبع:

http://sh-s-b.rozblog.com







برچسب ها دانلود مداحی گل رشیدم از مجید بنی فاطمه دانلود نوحه زیبا سینه زنی تکست مداحی گل رشیدم از مجید بنی فاطمه دانلود مداحی سبک مداحی گل رشیدم از مجید بنی فاطمه دانلود مداحی جدید گلچین مداحی شعر مداحی دانلود نوحه جدید و زیبا دانلود نوحه گل رشیدم از مجید بنی فاطمه متن مداحی متن مداحی گل رشیدم از مجید بنی فاطمه شعر مداحی گل رشیدم از مجید بنی فاطمه گل رشیدم از مجید بنی فاطمه نوحه گل رشیدم از مجید بنی فاطمه گل رشیدم از مجید بنی فاطمه مداحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو