loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ یه جایی عاشقت میشم,    اهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره,    یه جوری عاشقت میشم صداش دنیا رو برداره,    دانلود آهن

حسین بازدید : 35 سه شنبه 08 آبان 1397


,    دانلود اهنگ یه جایی عاشقت میشم
,    اهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره
,    یه جوری عاشقت میشم صداش دنیا رو برداره
,    دانلود آهنگ یه جوری عاشقت هستم
,    دانلود اهنگ میلاد بابایی عاشقت میشم
,    دانلود آهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره
,    یجوری عاشقت میشم سریال گسل
,    آکورد عاشقت میشم میلاد بابایی
,    متن آهنگ یه جوری عاشقت میشم

,   

http://rozmusic.com/%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%85.html

میلاد بابایی عاشقت میشم

 

متن آهنگ عاشقت میشم میلاد بابایی

یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره کسی جز تو نمیتونه منو آروم نگه داره
یه جایی عاشقت میشم نتونی از دلم رد شی نمیذارم که یه لحظه رو تصمیمت مردد شی
میشه هنوزم با یکی خوش بود این حسو با تو تجربه کردم
هرچی که با تو هست همش خوبه دنبال غیر از تو نمیگردم
من از تو میگم چون دلت پاکه تو معنی خوبی رو میفهمی
 میبینی عاشقت شدم صافی هوامو داری چون که دل رحمی

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی عاشقت میشم با لینک مستقیم

تو باشی زندگی خوبه نباشی زندگی سخته خیالم راحته با تو دلم همیشه خوشبخته
میشه هنوزم با یکی خوش بود این حسو با تو تجربه کردم
هرچی که با تو هست همش خوبه دنبال غیر از تو نمیگردم
من از تو میگم چون دلت پاکه تو معنی خوبی رو میفهمی
 میبینی عاشقت شدم صافی هوامو داری چون که دل رحمی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ یه جایی عاشقت میشم اهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره یه جوری عاشقت میشم صداش دنیا رو برداره دانلود آهنگ یه جوری عاشقت هستم دانلود اهنگ میلاد بابایی عاشقت میشم دانلود آهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره یجوری عاشقت میشم سریال گسل آکورد عاشقت میشم میلاد بابایی متن آهنگ یه جوری عاشقت میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو