loading...

اهنگ جدید

وقت دعا دوباره باز تو خلوت راز و نياز بعد خدا دست نياز رو به تو می کنم دراز می گم نرو پيشم بمون باز منو از خودت بدون از شب دور از شهر نور برام ترانه ای بخون ای کاش می دونستی دلم گرفته و تنگه برات

حسین بازدید : 45 جمعه 02 شهریور 1397

وقت دعا دوباره باز
تو خلوت راز و نياز
بعد خدا دست نياز
رو به تو می کنم دراز

می گم نرو پيشم بمون
باز منو از خودت بدون
از شب دور از شهر نور
برام ترانه ای بخون



ای کاش می دونستی دلم
گرفته و تنگه برات
ديوونه وار دوست داره
هر لحظه می ميره برات

وقتی می تونی با نگات
فاصله هارو پر کنی
با نم بارون لبات
خشک لبامو تر کنی

بيا بکش روی سرم
بازم دست محبتی
برای زندگی بده
بهم دوباره فرصتی

وقت دعا دوباره باز
تو خلوت راز و نياز
بعد خدا دست نياز
رو به تو می کنم دراز

وقتی می تونی با نگات
فاصله هارو پر کنی
با نم بارون لبات
خشک لبامو تر کنی

بيا بکش روی سرم
بازم دست محبتی
برای زندگی بده
بهم دوباره فرصتی

وقت دعا دوباره باز
تو خلوت راز و نياز
بعد خدا دست نياز
رو به تو می کنم دراز

می گم نرو پيشم بمون
باز منو از خودت بدون
از شب دور از شهر نور
برام ترانه ای بخون

ای کاش می دونستی دلم
گرفته و تنگه برات
ديوونه وار دوست داره
هر لحظه می ميره برات

وقتی می تونی با نگات
فاصله هارو پر کنی
با نم بارون لبات
خشک لبامو تر کنی

وقت دعا دوباره باز
تو خلوت راز و نياز
بعد خدا دست نياز
رو به تو می کنم دراز

https://talk.patoghu.com/thread188920-2.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو