loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ روبروم بشینو دستامو بگیرو از مجتبی ادیان برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار نبضتو با من یکی کن♬♫ تو چشام نگاه کن واسم ی

حسین بازدید : 35 سه شنبه 13 اسفند 1398

دانلود آهنگ روبروم بشینو دستامو بگیرو از مجتبی ادیان

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

روبروم بشینو دستامو بگیرو
واسه آخرین بار نبضتو با من یکی کن
تو چشام نگاه کن واسم یکم دعا کن
سر سجادت کمی سفارشمو به خدا کن

 


آخه اونا نخواستن آخه اونا نذاشتن
آخه سرنوشت ما دست اوناست فداتشم
الهی بمیرم اشکاتو نبینم
نمیدونم چطوری باید سراغتو نگیرم
ادیان میمیره اخه اینجوری گریه نکن
من دلم میگیره اخه تو رو خدا گریه نکن

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:4.04مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ روبروم بشینو دستامو بگیرو روبروم بشینو دستامو بگیرو آهنگ روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار نبضتو با من یکی کن دانلود آهنگ واسه آخرین بار نبضتو با من یکی کن تو چشام نگاه کن واسم یکم دعا کن دانلود آهنگ تو چشام نگاه کن واسم یکم دعا کن دانلود آهنگ روبروم بشینو دستامو بگیرو از مجتبی ادیان دانلود فول آلبوم مجتبی ادیان دانلود تمام آهنگ های مجتبی ادیان سر سجادت کمی سفارشمو به خدا کن دانلود آهنگ سر سجادت کمی سفارشمو به خدا کن دانلود آهنگ آخه اونا نخواستن آخه اونا نذاشتن آخه سرنوشت ما دست اوناست فداتشم دانلود آهنگ آخه سرنوشت ما دست اوناست فداتشم دانلود آهنگ من دلم میگیره اخه تو رو خدا گریه نکن دانلود آهنگ اشکاتو پاک کنو دلتو دریا کنو الهی بمیرم اشکاتو نبینم دانلود آهنگ ادیان میمیره اخه اینجوری گریه ن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو