loading...

اهنگ جدید

بگو دنبال چی بودی اون چی بود که من نداشتمازین عالم چی می خواستی که به زیر پات نذاشتمتو منو بازی می دادی تو غرورمو شکستی تو هوس بازی می دونم تو یه عاشق نمی خواستیتف به روت به اون روی سیات ازت بدم

حسین بازدید : 57 جمعه 25 آبان 1397

بگو دنبال چی بودی اون چی بود که من نداشتم

ازین عالم چی می خواستی که به زیر پات نذاشتم

تو منو بازی می دادی تو غرورمو شکستی 

تو هوس بازی می دونم تو یه عاشق نمی خواستی

تف به روت به اون روی سیات ازت بدم میاد ازت بدم میاد



تف به روت به اون رنگ و ریات تف به اون همه قشنگیات

ازت بدم میاد   ازت بدم میاد   ازت بدم میاد

.

.

.

 

در ادامه مطلب

 

دانلود آلبوم مهرداد مرادپور - به تو نگم به کی بگم

بگو دنبال چی بودی اون چی بود که من نداشتم

ازین عالم چی می خواستی که به زیر پات نذاشتم

تو منو بازی می دادی تو غرورمو شکستی 

تو هوس بازی می دونم تو یه عاشق نمی خواستی

تف به روت به اون روی سیات ازت بدم میاد ازت بدم میاد

تف به روت به اون رنگ و ریات تف به اون همه قشنگیات

ازت بدم میاد   ازت بدم میاد   ازت بدم میاد

دل به حرفهای کی بستی پای عشق کی نشستی

این روزها که بی کسم من پای عشق کی نشستی

عشق من به تو تمومه دلم این عشق و نمی خواد 

آرزوم فقط همینه خبر مرگت بیاد

ازت بدم میاد ازت بدم میاد

دلم گریه می خواد دلم گریه می خواد 

چرا هر چی بلاست سر دلم میاد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو