loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ بابک مافی بعد تو,    متن اهنگ حواسم نیست بابک مافی,    متن حواسم نیست بابک مافی,    بابک مافی حواسم نیست,    آه

حسین بازدید : 148 پنجشنبه 01 شهریور 1397


,    متن اهنگ بابک مافی بعد تو
,    متن اهنگ حواسم نیست بابک مافی
,    متن حواسم نیست بابک مافی
,    بابک مافی حواسم نیست
,    آهنگ حواسم نیست بابک مافی
,    دانلود آهنگ حواسم نیست بابک مافی
,    آهنگ بی کلام حواسم نیست بابک مافی
,    اکورد اهنگ بابک مافی حواسم نیست
,    اکورد حواسم نیست بابک مافی
,   

http://sakhamusic.ir/babak-mafi-called-bade-to/

 

متن آهنگ بابک مافی بعد تو
این کافه کافه نیست وقتی
که ذهنمو کلافه می کنه
این صندلی به من هی جای
خالیتو اضافه می کنه
این شهر شهر نیست وقتی
کنار من قدم نمی زنی
وقتی با خنده هات دنیای
تلخمو به هم نمیزنی
تو خونه بعد تو چیزی عوض
نشد چیزی بهم نخورد
رفتی ولی بدون تنهایی فکر
تو از خاطرم نبرد

هر کاری می کنم به بی تو
بودنم عادت نمی کنم
این روزا با کسی جز عکس
های تو صحبت نمی کنم
تو خونه بعد تو چیزی عوض
نشد چیزی بهم نخورد
رفتی ولی بدون تنهایی فکر
تو از خاطرم نبرد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن اهنگ بابک مافی بعد تو متن اهنگ حواسم نیست بابک مافی متن حواسم نیست بابک مافی بابک مافی حواسم نیست آهنگ حواسم نیست بابک مافی دانلود آهنگ حواسم نیست بابک مافی آهنگ بی کلام حواسم نیست بابک مافی اکورد اهنگ بابک مافی حواسم نیست اکورد حواسم نیست بابک مافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو