loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ علی لهراسبی چرا گریم نمیگیره,    خدایا فاصلت تا من خودت گفتی کوتاهه,    آهنگ خدایا فاصلت تامن خودت گفتی که کوتاهه,    علی ل

حسین بازدید : 38 یکشنبه 03 آذر 1398


,    دانلود اهنگ علی لهراسبی چرا گریم نمیگیره
,    خدایا فاصلت تا من خودت گفتی کوتاهه
,    آهنگ خدایا فاصلت تامن خودت گفتی که کوتاهه
,    علی لهراسبی خدایا
,    خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه
,    دانلود اهنگ میانی سریال دلنوازان
,    میخوام عاشق بشم اما علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ فاصله ها علی لهراسبی
,    اهنگ لهراسبی درخت سیب میکاره
,   

https://newsong.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%84%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A8/

 

تورو از خاطرم بُرده تب تلخ فراموشی

دارم خو میکنم با این فراموشی و خاموشی

چرا چشم دلم کوره عصای رفتنم سسته

کدوم موج پریشونی تورو از ذهن من شسته

خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه

از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه

متن اهنگ سيب از علي لهراسبي

من از تکرار بیزارم از این لبخند پژمرده

از این احساس یاسی که تورو از خاطرم برده

به تاریکی گرفتارم شبم گم کرده مهتابو

بگیر از چشمای کورم عذاب کهنه ی خوابو

چرا گریم نمیگیره مگه قلب من از سنگه 🙁

خدایا من کجا میرم .. کجای جاده دل تنگه

میخوام عاشق بشم اما تب دنیا نمیذاره

سر راه بهشت من درخت سیب میکاره

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب

 







برچسب ها دانلود اهنگ علی لهراسبی چرا گریم نمیگیره خدایا فاصلت تا من خودت گفتی کوتاهه آهنگ خدایا فاصلت تامن خودت گفتی که کوتاهه علی لهراسبی خدایا خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه دانلود اهنگ میانی سریال دلنوازان میخوام عاشق بشم اما علی لهراسبی دانلود اهنگ فاصله ها علی لهراسبی اهنگ لهراسبی درخت سیب میکاره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو