loading...

اهنگ جدید

دلمو غصه ی یاروم بدجوری خون کرده دوری تنها نگارم منو مجنون کرده برید بهش بگید به عشقت مبتلایوم عشق اون چشم دلم رو بدجوری کور کرده عشق اون چشم دلم رو بدجوری کور کرده خدایا بیقرارم از دوری دلدارم

حسین بازدید : 36 شنبه 21 تیر 1399

دلمو غصه ی یاروم بدجوری خون کرده

دوری تنها نگارم منو مجنون کرده

برید بهش بگید به عشقت مبتلایوم

عشق اون چشم دلم رو بدجوری کور کرده

عشق اون چشم دلم رو بدجوری کور کرده

خدایا بیقرارم از دوری دلدارم

خدایا بیقرارم از دوری دلدارم

چند روزه رفته که بیایه یه ساله که در انتظارم

چند روزه رفته که بیایه یه ساله که در انتظارم

دو چشمون خمارش دو ابروی حلالش

دلم بدجوری گیره آخ به زلفون سیاهش

بگید که زود بیایه دل مو بی قراره

از وقتی که رفته شبو روزوم سیاهه

شبو روزوم سیاهه

خدایا بیقرارم از دوری دلدارم

خدایا بیقرارم از دوری دلدارم

چند روزه رفته که بیایه یه ساله که در انتظارم

چند روزه رفته که بیایه یه ساله که در انتظارم

دلمو غصه ی یاروم بدجوری خون کرده

دوری تنها نگارم منو مجنون کرده

برید بهش بگید به عشقت مبتلایوم

دانلود آهنگ خدایا بیقرارم از دوری دلدارم از مجید خوشنواز

عشق اون چشم دلم رو بدجوری کور کرده

عشق اون چشم دلم رو بدجوری کور کرده

خدایا بیقرارم از دوری دلدارم

خدایا بیقرارم از دوری دلدارم

چند روزه رفته که بیایه یه ساله که در انتظارم

چند روزه رفته که بیایه یه ساله که در انتظارم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو