loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ بابک جهانبخش بعضی حرفارو نمیشه زد,    دانلود آهنگ راز بابک جهانبخش 320,    آهنگ راز بابک جهانبخش با کیفیت320,    دانلود اهنگ ب

حسین بازدید : 219 پنجشنبه 01 شهریور 1397


,    متن اهنگ بابک جهانبخش بعضی حرفارو نمیشه زد
,    دانلود آهنگ راز بابک جهانبخش 320
,    آهنگ راز بابک جهانبخش با کیفیت320
,    دانلود اهنگ بابک جهانبخش بعضی حرفارو نمیشه زد
,    دانلود اهنگ بعضی حرفارو نمیشه زد و من
,    متن آهنگ راز از بابك جهانبخش
,    بعضی حرفا رو نمیشه
,    بعضی حرفا بی نهایت تلخه

http://www.javanmobile.com/19379/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%DA%A9-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%B2/

 

دانلود موسیقی زیبا و شنیدنی راز با هنرمندی بابک جهانبخش

دانلود آهنگ محبوب و جذاب از بابک جهانبخش تحت عنوان راز

دانلود آهنگ ستودنی از بابک جهانبخش تحت عنوان راز

متن آهنگ راز با صدای بابک جهانبخش

دانلود موزیک راز با دو کیفیت :

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Babak Jahanbakhsh – Raaz

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Babak Jahanbakhsh – Raaz

متن آهنگ راز:

بعضی حرفارو نمیشه زد و من

از همین حرفا یه عمره که پرم

آخه کی از حاله کی با خبره

من یه عمره از خودم حرف می خورم

زیر خاکستر من طوفانه

معنی سکوت من سکوت نیست

وقتی که از چشم تو افتادم

دیگه هیچ افتادنی سقوط نیست

انقد حالم خرابه که اگه

به کسی چیزی بگم از رازم

بدون اینکه خودم خواسته باشم

تورو از چشم همه میندازم

گاهی با زخم های تازه تر میشه

دردای قدیمی رو از یاد برد

اما هرقدر به خودم زحم زدم

جای خالیت تورو یادم آورد

بعضی حرفا بی نهایت تلخه

اینجوری که نمیشه انکار کنم

انقدِ تلخ که دیگه می ترسم

با خودم اونارو تکرار کنم

انقد حالم خرابه که اگه

به کسی چیزی بگم از رازم

بدون اینکه خودم خواسته باشم

تورو از چشم همه میندازم







برچسب ها متن اهنگ بابک جهانبخش بعضی حرفارو نمیشه زد دانلود آهنگ راز بابک جهانبخش 320 آهنگ راز بابک جهانبخش با کیفیت320 دانلود اهنگ بابک جهانبخش بعضی حرفارو نمیشه زد دانلود اهنگ بعضی حرفارو نمیشه زد و من متن آهنگ راز از بابك جهانبخش بعضی حرفا رو نمیشه بعضی حرفا بی نهایت تلخه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو