loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ غم من غم تو غم ما,    دانلود آهنگ آه از این جدایی,    دانلود اهنگ خسته و پریشانم در غم تو حیرانم,    دانلود اهنگ اه از بی و

حسین بازدید : 107 سه شنبه 16 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ غم من غم تو غم ما
,    دانلود آهنگ آه از این جدایی
,    دانلود اهنگ خسته و پریشانم در غم تو حیرانم
,    دانلود اهنگ اه از بی وفایی از سعید شایسته
,    دانلود موزیک ویدیو سعید شایسته اه از بی وفایی
,    دانلود اهنگ اه از بی وفایی امان از این جدایی
,    دانلود اهنگ عزیز جان
,    دانلود اهنگ سعید شایسته شبو هر شب
,   


غم تو غم من غم ما
غم زندگی مشکل ما
غم این شب بی ستاره که دل راهی جز تو نداره
غم اینهمه بی وفایی
اصلا بندمه آشنایی

جهت دانلود آهنگ آه از بی وفایی سعید شایسته + متن اهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


متن آهنگ آه از بی وفایی سعید شایسته

غم من غم تو غم ما،غم زندگی مشکل ما

غم این شبِ بی ستاره،که دل راهی جز تو نداره

غم اینهمه بی وفایی

اصاً بندمه (به معنی گوی گریبان) آشنایی

چقد سرخوشم شادم امشب،که تو بازم تو بَزم مایی

که تو بازم تو بزم مایی

آه از بی وفایی

امان از این جدایی

آه از بی وفایی

امان از این جدایی

جون من امشبُ بیخیال باش

چقد خوبه که پیش مایی

جون من امشبُ بیخیال باش

چقد خوبه که پیش مایی

آه از بی وفایی

امان از این جدایی

آه از بی وفایی

دانلود آهنگ سعید شایسته آه از بی وفایی

امان از این جدایی

جون من امشبُ بیخیال باش

چقد خوبه که پیش مایی

جون من امشبُ بیخیال باش

چقد خوبه تو بَزم مایی

غم و دلخوشی گنجِ زندگی

بیا امشبُ خوش باش

بیا امشبُ خوش باش

دلُ خالی از کینه ها بکن

بزن جامُ هم کُش باش {معنی مبهم}

بزن جامُ هم کُش باش

قشنگی زندگی تویی

بخند و زیبا باش

بیا جلوتر تا که دیده شی

همیشه پیدا باش

ببر لذت از لحظه لحظه هات

مُقَلِب دنیا باش

مشو ذره ذره اسیر غم

نهنگ دریا باش

آه از بی وفایی

داغ از این جدایی

آه از بی وفایی

امان از این جدایی

جون من امشبُ بیخیال باش

چقد خوبه که پیش مایی

جون من امشبُ بیخیال باش

چقد خوبه تو بَزم مایی

دانلود آهنگ سعید شایسته آه از بی وفایی

آه از بی وفایی

امان از این جدایی

آه از بی وفایی

امان از این جدایی

جون من امشبُ بیخیال باش

چقد خوبه که پیش مایی

جون من امشبُ بیخیال باش

چقد خوبه تو بَزم مایی

 

Ah Az Bivafai







برچسب ها دانلود آهنگ غم من غم تو غم ما دانلود آهنگ آه از این جدایی دانلود اهنگ خسته و پریشانم در غم تو حیرانم دانلود اهنگ اه از بی وفایی از سعید شایسته دانلود موزیک ویدیو سعید شایسته اه از بی وفایی دانلود اهنگ اه از بی وفایی امان از این جدایی دانلود اهنگ عزیز جان دانلود اهنگ سعید شایسته شبو هر شب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو