loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ دختر ترک از علیرضا روزگار دختر ترک دلمو بردی منم عاشقتم رکبا یه جاذبه ای که غیر طبیعی برد دلمو برد دختر ترکیه نگاه بنداز به این دل که زدی و بردیبا یه زیرچشی ببین چی به سرم آوردی دلمو بردی ب

حسین بازدید : 39 یکشنبه 30 تیر 1398
متن آهنگ دختر ترک از علیرضا روزگار

دختر ترک دلمو بردی منم عاشقتم رک
با یه جاذبه ای که غیر طبیعی برد دلمو برد دختر ترک
یه نگاه بنداز به این دل که زدی و بردی
با یه زیرچشی ببین چی به سرم آوردی دلمو بردی

بردی دل از باور من ای ترک غارتگر من
می بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر
ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبر دیوانه ی من

 

تکست آهنگ دختر ترک از علیرضا روزگار


من مست و دیوانه گم کرده ام خانه
از من توقع کم کن ای هوشیار دیووانه
دستم بگیر جانم بردی تو ایمانم
من مست احساس توام دیووانه دیووانه

بردی دل از باور من ای ترک غارتگر من
می بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر
ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبر دیوانه ی من

منبع  بالموزیک

 







برچسب ها دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام دختر ترک متن آهنگ علیرضا روزگار به نام دختر ترک کد آهنگ پیشواز علیرضا روزگار به نام دختر ترک ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام دختر ترک با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز علیرضا روزگار به نام دختر ترک همراه اول دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام دختر ترک دانلود ریمیکس علیرضا روزگار به نام دختر ترک دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام دختر ترک با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو