loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ رپ فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیلمتن آهنگ تو از من به خودم نزدیکتری منو از خودت نرنجونتو حضور لحظه هات منم از خودت بدوننذار که فاصله بین ما غوغا بکنههیچکسی نمیتونه ما رو از هم

حسین بازدید : 45 پنجشنبه 18 مرداد 1397

دانلود آهنگ رپ فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل

متن آهنگ

 تو از من به خودم نزدیکتری منو از خودت نرنجون

تو حضور لحظه هات منم از خودت بدون

نذار که فاصله بین ما غوغا بکنه



هیچکسی نمیتونه ما رو از هم جدا کنه

جوونیم داره میره عشقم داره میره

آهنگ فاصله از نیما زئوس و مجید


هیچکی نمیفهمه که دلم دلگیره

خدا این رسم کیه چرا عاشق میمیره

چرا هرچی غصت سهم این دل پیره

ای نگاه آبی ناز کاش تو مهربون نبودی

میون این همه ناز کاش تو مهربون نبودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل دانلود آهنگ فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل رمیکس Remix متن آهنگ فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل کد آوای انتظار همراه اول فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل دانلود آهنگ فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل کیفیت 320 دانلود آهنگ فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل دانلود آهنگ فاصله از نیما زئوس و مجید پور اسماعیل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو