loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ امین و امید به تو مدیونم Download Music Amin And Omid Be To Madyoonam آهنگ امین و امید بنام به تو مدیونم آرومه آروم چشم تو چشم من دلمو بردی شدی عشقه من همه دنیامو من به تو دادم حت

حسین بازدید : 0 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ امین و امید به تو مدیونم

Download Music Amin And Omid Be To Madyoonam

آهنگ امین و امید بنام به تو مدیونم

آرومه آروم چشم تو چشم من دلمو بردی شدی عشقه من

همه دنیامو من به تو دادم حتی یه لحظه نرفتی از یادم

 

دانلود آهنگ امین و امید به تو مدیونم

 

متن آهنگ به تو مدیونم از امین و امید

آرومه آروم چشم تو چشم من دلمو بردی شدی عشقه من

همه دنیامو من به تو دادم حتی یه لحظه نرفتی از یادم

تو شدی عشقم من شدم دنیات همه ی دنیام شده اون چشمات

زندگی با تو شده رویایی خیلی خوشحالم عزیزم تا تو اینجایی

دنیامو به تو مدیونم تو بی قراریا تو کردی آرومم

donyamo beto madyoonam tou bigharariya to kardi aroomam

اما وقتی که تو کنار من نیستی دلم به زندگی نداره هیچ حسی

amma vaghti ke to kenare man nisti delam be zendegi nadare hich hesi

دنیامو به تو مدیونم تو بی قراریا تو کردی آرومم

donyamo beto madyoonam tou bigharariya to kardi aroomam

اما وقتی که تو کنار من نیستی دلم به زندگی نداره هیچ حسی

amma vaghti ke to kenare man nisti delam be zendegi nadare hich hesi

زندگیم خوبه همیشه با تو هیشکی تو دنیا نمیاد جا تو

واسه ی این عشق به تو مدیونم تا ته دنیا با تو می مونم

وقتی که فکرم به تو درگیره همه ی قلبم پیشه تو گیره

همه ی هستیم به تو مربوطه خیلی خوشحالم عزیزم اسم من روته

دنیامو به تو مدیونم تو بی قراریا تو کردی آرومم

اما وقتی که تو کنار من نیستی دلم به زندگی نداره هیچ حسی

دنیامو به تو مدیونم تو بی قراریا تو کردی آرومم

donyamo beto madyoonam tou bigharariya to kardi aroomam

اما وقتی که تو کنار من نیستی دلم به زندگی نداره هیچ حسی

amma vaghti ke to kenare man nisti delam be zendegi nadare hich hesi

ترانه آهنگ به تو مدیونم از امین و امید

اما وقتی که تو کنار من نیستی دلم به زندگی نداره هیچ حسی

دنیامو به تو مدیونم تو بی قراریا تو کردی آرومم

donyamo beto madyoonam tou bigharariya to kardi aroomam

اما وقتی که تو کنار من نیستی دلم به زندگی نداره هیچ حسی

amma vaghti ke to kenare man nisti delam be zendegi nadare hich hesi

زندگیم خوبه همیشه با تو هیشکی تو دنیا نمیاد جا تو

واسه ی این عشق به تو مدیونم تا ته دنیا با تو می مونم

وقتی که فکرم به تو درگیره همه ی قلبم پیشه تو گیره

همه ی هستیم به تو مربوطه خیلی خوشحالم عزیزم اسم من روته

دنیامو به تو مدیونم تو بی قراریا تو کردی آرومم

اما وقتی که تو کنار من نیستی دلم به زندگی نداره هیچ حسی

دنیامو به تو مدیونم تو بی قراریا تو کردی آرومم

donyamo beto madyoonam tou bigharariya to kardi aroomam

اما وقتی که تو کنار من نیستی دلم به زندگی نداره هیچ حسی

amma vaghti ke to kenare man nisti delam be zendegi nadare hich hesi







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو