loading...

اهنگ جدید

کاشکی چشمات مال ِ من بود تا که دنیاتو ببینم بزار عاشقت بمونم بزار تو دلت بشینم بزار عاشقت بمونم بی تو خیلی سرد ِ خونه تویه چشم ِ من نگاه کن آخه چشمات مهربونه دوست دارم ... نگو که دیگه دیره بخند برای ِ

حسین بازدید : 21 جمعه 05 مرداد 1397

کاشکی چشمات مال ِ من بود تا که دنیاتو ببینم
بزار عاشقت بمونم
بزار تو دلت بشینم
بزار عاشقت بمونم بی تو خیلی سرد ِ خونه
تویه چشم ِ من نگاه کن
آخه چشمات مهربونه
دوست دارم ...


نگو که دیگه دیره
بخند برای ِ من تا باز گریه ــَم بگیره
دوست دارم ...
نگو حرفی نداری
چیه گناه ِ من؟! که تو دوسم نداری
کاشکی دنیات مال ِ من بود تا که دنیاتو میدیدم
من واسه داشتن ِ تو
دور ِ دنیا خط کشیدم
نزار اینجا تک و تنها تویه این زندون بمونم
تو میخوای از هم جداشیم
نمی تونی نمی تونم
دوست دارم ...
نگو که دیگه دیره
بخند برای ِ من تا باز گریه ــَم بگیره
دوست دارم ...
نگو حرفی نداری
چیه گناه ِ من؟! که تو دوسم نداری

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=152852







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو