loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ همه روزام تاریکه وقتی نیستی تو کنارم 💔 ,    بی تو دستام سرده سرده مثل بارون میبارم 😭,    من و بی تو شبایه خونه با یه حالی که داغونه, 

حسین بازدید : 1565 چهارشنبه 01 اسفند 1397



,    دانلود آهنگ همه روزام تاریکه وقتی نیستی تو کنارم 💔
,    بی تو دستام سرده سرده مثل بارون میبارم 😭
,    من و بی تو شبایه خونه با یه حالی که داغونه
,    😔 مثل روزایه تنهایی دارم میشم بی تو دیوونه
,    😭 دستاتو من میگیرم بی عشق تو میمیرم 😔😭
,    بیا ببین بی تو من از زندگی دلگیرم 💔😭🖤

 

 ,    دانلود آهنگ همه روزام تاریکه وقتی نیستی تو کنارم 💔

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

 







برچسب ها دانلود آهنگ همه روزام تاریکه وقتی نیستی تو کنارم 💔 بی تو دستام سرده سرده مثل بارون میبارم 😭 من و بی تو شبایه خونه با یه حالی که داغونه 😔 مثل روزایه تنهایی دارم میشم بی تو دیوونه 😭 دستاتو من میگیرم بی عشق تو میمیرم 😔😭 بیا ببین بی تو من از زندگی دلگیرم 💔😭🖤
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو