loading...

اهنگ جدید

همراه با متن آهنگ : از غم دل من بنالم عاشقی بشکسته بالم از غم دل من بنالم عاشقی بشکسته بالم کار دنیا رنج و درده در پی عشقی محالم آخ کار دنیا رنج و درده در پی عشقی محالم من بنالم از زمانه من فقیرم

حسین بازدید : 70 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

همراه با متن آهنگ :

از غم دل من بنالم عاشقی بشکسته بالم

از غم دل من بنالم عاشقی بشکسته بالم

کار دنیا رنج و درده در پی عشقی محالم

آخ کار دنیا رنج و درده در پی عشقی محالم

من بنالم از زمانه من فقیرم کنج خانه

من کجا و او کجایه دختره شاه جهانه

من بنالم از زمانه من فقیرم کنج خانه

من کجا و او کجایه دختره شاه جهانه


وای دختر شاه جهانه…

دانلود آهنگ من بنالم از زمانه از داوود ایمانی

مال و ثروت من ندارم توی سینه دل که دارم

مال و ثروت من ندارم توی سینه دل که دارم

ای بسوزی مال دنیا پر شده چشمون زارم

وای پر شده چشمون زارم…

من بنالم از زمانه من فقیرم کنج خانه

من کجا و او کجایه دختره شاه جهانه

من بنالم از زمانه من فقیرم کنج خانه

من کجا و او کجایه دختره شاه جهانه

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو