loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ پاییز سرد محسن بهمنی Lyrics Music Mohsen Bahmani Paeeze Sard ترانه و شعر آهنگ پاییز سرد محسن بهمنی دلم بام تهرونو تو یه چراغ روشن تو شهری دلم خیس بارونو تو زیر چترت با زمستون قهری گم

حسین بازدید : 0 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ پاییز سرد محسن بهمنی

Lyrics Music Mohsen Bahmani Paeeze Sard

متن آهنگ پاییز سرد محسن بهمنی

ترانه و شعر آهنگ پاییز سرد محسن بهمنی

دلم بام تهرونو تو یه چراغ روشن تو شهری
دلم خیس بارونو تو زیر چترت با زمستون قهری

گمت کردم اینجا که تا دلت بخواد آسمون خراشه
تو این ناکجا آباد سخته از عشقت خبری نباشه

عجب پاییز سردی سوز نامردی بغض ولگردی داره غم دوریت
عجب حال داغونی قلب بی جونی مرگ آسونی داره غم دوریت

عجب پاییز سردی سوز نامردی بغض ولگردی داره غم دوریت
عجب حال داغونی قلب بی جونی مرگ آسونی داره غم دوریت

تکست آهنگ پاییز سرد محسن بهمنی

غمت شلاق به قلبم تو چه باشی چه نباشی
دارم میسوزم با این غم کجا برم که نباشی

نمیتونه هیشکی جاتو تو این ویرونه بگیره
سراغ عشقی و جز تو از این دیوونه بگیره

عجب پاییز سردی سوز نامردی بغض ولگردی داره غم دوریت
عجب حال داغونی قلب بی جونی مرگ آسونی داره غم دوریت

عجب پاییز سردی سوز نامردی بغض ولگردی داره غم دوریت
عجب حال داغونی قلب بی جونی مرگ آسونی داره غم دوریت

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو