loading...

اهنگ جدید

از اون روزی که تو رفتی همه دنیارو من گشتم مثل مجنون پی لیلی تا جون دارم باعات هستم ببین حالو هوای من بدون تو چه دلگیره بیا عزیزتر از جونم دلم از زندگی سیره دلم از زندگی سیره ای دردو بلات جونم به

حسین بازدید : 40 شنبه 21 تیر 1399

از اون روزی که تو رفتی همه دنیارو من گشتم

مثل مجنون پی لیلی تا جون دارم باعات هستم

ببین حالو هوای من بدون تو چه دلگیره

بیا عزیزتر از جونم دلم از زندگی سیره

دلم از زندگی سیره

ای دردو بلات جونم به فدات

تو عشق منی با نازو ادات

ای دردو بلات جونم به فدات

تو عشق منی با نازو ادات

کجایی خاطرات تو منو آروم نمیذاره

پر از تنهاییم جانا بیا دل بی تو بیماره

همش چشم انتظارتم دلم گرم نفس هاته

خدا میدونه این قلبم اسیر اون نگاهاته

دیگه دارم بدون تو با غصه ها یکی میشم

دانلود آهنگ از اون روزی که تو رفتی از علی نریمانی

دارم میمیرم از دوری نموندی رفتی از پیشم

نموندی رفتی از پیشم

ای دردو بلات جونم به فدات

تو عشق منی با نازو ادات

ای دردو بلات جونم به فدات

تو عشق منی با نازو ادات

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو