loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ سینا سرلک به نام دوست دارم ,دانلود آهنگ بیکلام سینا سرلک به نام دوست دارم,سینا سرلک به نام دوست دارم,دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام دوست دارم,کد آهنگ پیشواز همراه ا

حسین بازدید : 145 چهارشنبه 08 اسفند 1397

دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ سینا سرلک به نام دوست دارم ,دانلود آهنگ بیکلام سینا سرلک به نام دوست دارم,سینا سرلک به نام دوست دارم,دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام دوست دارم,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا سرلک به نام دوست دارم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ سینا سرلک به نام دوست دارم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا سرلک به نام دوست دارم ,متن آهنگ,Download Music,

 

دوست دارم همه دنیا میدونن
خودت اما نمیفهمی
نمیدونی چه حالیه پر بشه چشمات
نمیفهمی نمیفهمی
نمیفهمی چه عذابیه قورت بدی بغضتو عشقتو بخندونی
چی دارم میگم هیچی از این چیزا هیچ وقت نمیدونی نمیدونی
گرفتارم به چشمان تو به دنیای تو دوست دارم
زمستونم که رو شونه ی کسی غیر تو نمیبارم دوست دارم
گرفتارم به چشمان تو به دنیای تو دوست دارم
زمستونم که رو شونه ی کسی غیر تو نمیبارم دوست دارم
منو خاطره هات میکشونه کجا دیگه جون ندارم که بگم عاشقم به خدا
دلم از سر خط مینویسه تو رو نمیخوام ببینم دیگه چشمای خیس تو رو
گرفتارم به چشمان تو به دنیای تو دوست دارم
زمستونم که رو شونه ی کسی غیر تو نمیبارم دوست دارم
گرفتارم به چشمان تو به دنیای تو دوست دارم
زمستونم که رو شونه ی کسی غیر تو نمیبارم دوست دارم

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

|منبع: نکست وان موزیک |

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ سینا سرلک به نام دوست دارم دانلود آهنگ بیکلام سینا سرلک به نام دوست دارم سینا سرلک به نام دوست دارم دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام دوست دارم کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا سرلک به نام دوست دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ سینا سرلک به نام دوست دارم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا سرلک به نام دوست دارم متن آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو