loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ اسم تو عشقه پاپریکا Lyrics Music Paprika Esme To Eshghe   ترانه و شعر آهنگ اسم تو عشقه پاپریکا دست من نیست اگه دل به تو دادم بینه این همه آدم فقط پیشه تو شادم دست من نیست اگه روی ت

حسین بازدید : 7 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ اسم تو عشقه پاپریکا

Lyrics Music Paprika Esme To Eshghe

متن آهنگ اسم تو عشقه پاپریکا

 

ترانه و شعر آهنگ اسم تو عشقه پاپریکا

دست من نیست اگه دل به تو دادم بینه این همه آدم فقط پیشه تو شادم
دست من نیست اگه روی تو گیرم بی تو جایی نمیرم بذار واست بمیرم

ای وای ای وای , دلم دل نگرونه میبینی چقدر چشم همه دنبالمونه
دیوونه تم آره دیوونمی بیا با من بمون تو این دیوونه خونه

ای جان هیجان دارم واسه رسیدن به تو اسم تو عشقه اشتباهه هر چی میگن به تو
ای جان هیجان دارم واسه رسیدن به تو اسم تو عشقه اشتباهه هر چی میگن به تو

تکست آهنگ اسم تو عشقه پاپریکا

تو دقیقا همون هستی که باید میخوامت بینهایت باورت نشه شاید
من عمیقا هر چی که میگم واست از رو عشقه نه عادت خیالتم باشه راحت

ای وای ای وای بذار دنیا بدونه چه حسه عجیبی تو دله رابطه مونه
دیوونه تم آره دیوونمی بیا با من بمون تو این دیوونه خونه

ای جان هیجان دارم واسه رسیدن به تو اسم تو عشقه اشتباهه هر چی میگن به تو
ای جان هیجان دارم واسه رسیدن به تو اسم تو عشقه اشتباهه هر چی میگن به تو

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو