loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن اهنگ تو که میدونی سخته غمت,    متن اهنگ کامل اینکه عوض شدی ترس منه,    متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی,    میثم ابر

حسین بازدید : 45 شنبه 03 خرداد 1399


,   
,    متن اهنگ تو که میدونی سخته غمت
,    متن اهنگ کامل اینکه عوض شدی ترس منه
,    متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی
,    میثم ابراهیمی روشن کن
,    اهنگ خداحافظ اون همه خاطرمون خداحافظیه منو عشقم
,    اهنگ میثم ابراهیمی میخوامت
,    اینکه عوض شدی ترس منه ریمیکس
,    نوازش میثم ابراهیمی
,    متن آهنگ میثم ابراهیمی عشقم
,    محسن ابراهیم زاده ترس
,    روبه راه میشه دل
,    آهنگ جدید میثم ابراهیمی سنگدل
,    متن اهنگ ترس شادمهر
,    متن آهنگ

خداحافظ اون همه خاطره مون
خداحافظی منو عشقم به خودت برسون

رو به راه میشه دل میشه نوبته من
یه روزی مثه حاله الانم تو می ریزی به هم
تو می ریزی به هم

اینکه عوض شدی ترسه منه
شدی بازیِ دست همه
میذاری میری بی من

تو که میدونی سخته غمت
از تو چی دیگه سهمه منه
من این روزا رو دیدم
این روزا رو دیدم

اینکه عوض شدی ترسه منه
شدی بازیِ دست همه
میذاری میری بی من

تو که میدونی سخته غمت
از تو چی دیگه سهمه منه
من این روزا رو دیدم
این روزا رو دیدم

تکست آهنگ ترس میثم ابراهیمی

من که قلبمو باختم با بد و خوب تو ساختم
کاش بهم بگی فقط چی آخه دلتو زد

رفتی از همه بریدم از تو به کجا رسیدم
خیال تو بارون و شب این دلمو دیوونه کرد
دلمو دیوونه کرد

اینکه عوض شدی ترسه منه
شدی بازیِ دست همه
میذاری میری بی من

تو که میدونی سخته غمت
از تو چی دیگه سهمه منه
من این روزا رو دیدم
این روزا رو دیدم

اینکه عوض شدی ترسه منه
شدی بازیِ دست همه
میذاری میری بی من

تو که میدونی سخته غمت
از تو چی دیگه سهمه منه
من این روزا رو دیدم
این روزا رو دیدم







برچسب ها متن اهنگ تو که میدونی سخته غمت متن اهنگ کامل اینکه عوض شدی ترس منه متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی میثم ابراهیمی روشن کن اهنگ خداحافظ اون همه خاطرمون خداحافظیه منو عشقم اهنگ میثم ابراهیمی میخوامت اینکه عوض شدی ترس منه ریمیکس نوازش میثم ابراهیمی متن آهنگ میثم ابراهیمی عشقم محسن ابراهیم زاده ترس روبه راه میشه دل آهنگ جدید میثم ابراهیمی سنگدل متن اهنگ ترس شادمهر متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو