loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ غصه نخور دل من دنیا وفا نداره علی رزاقی موزیک غمگین علی رزاقی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت. برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: غصه نخور دل من دنیا وفا نداره یار

حسین بازدید : 15 دوشنبه 26 آبان 1399

دانلود آهنگ غصه نخور دل من دنیا وفا نداره علی رزاقی

موزیک غمگین علی رزاقی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت.

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

غصه نخور دل من دنیا وفا نداره

یار اگه بی تو شاده بازی روزگاره

غصه نخور عزیزم رسم زمونه اینه

میشکنه دل با اونی که دستاتو میگیره

بغض اگه اومد و باز راه گلوتو سد کرد

دست جفای تقدیر عشق تو با تو بد کرد

دانلود آهنگ غصه نخور دل من دنیا وفا نداره از علی رزاقی

دلت اگه گرفتو پرت اگه شکسته

همه غمای عالم اگه به دل نشسته

غصه نخور که یارت همیشه بی تو شاده

گذشت از عشق پاکی که از سرش زیاده

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو