loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ محسن یگانه وقتی بارون میزنه,    متن آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه ,    متن اهنگ از وقتی رفتی محسن یگانه با گیتار,    آکورد آهنگ هر

حسین بازدید : 29 شنبه 19 بهمن 1398


,    متن آهنگ محسن یگانه وقتی بارون میزنه
,    متن آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه
,    متن اهنگ از وقتی رفتی محسن یگانه با گیتار
,    آکورد آهنگ هر وقت که بارون میزنه
,    آکورد آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه
,    وقتی نیستی محسن یگانه
,    اهنگ های قدیمی چاوشی و یگانه
,    متن اهنگ محسن یگانه از وقتی رفتی دارم هر ثانیه
,    متن آهنگ محسن چاوشی و محسن یگانه نفس بریده
,    متن آهنگ
,   

 

متن آهنگ وقتی رفتی از محسن یگانه

گفتم که رفتنت یه روز قاب دلم رو می شکنه
گفتی که این بخت تو بود تقدیر تو شکستنه

هر وقت که بارون میزنه تو رو کنارم می بینم

Har vaght ke baroon mizane to ro kenaram mibinam

حس می کنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Hes mikonam pishe mani hanozam ashegh tarinam

گفتم بمون اونروز میاد غصه هامون تموم می شه
گفتی اگه با هم باشیم لحظه هامون حروم می شه

هر وقت که بارون میزنه تو رو کنارم می بینم

Har vaght ke baroon mizane to ro kenaram mibinam

حس می کنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Hes mikonam pishe mani hanozam ashegh tarinam

ترانه آهنگ وقتی رفتی از محسن یگانه

وقتی رفتی همه دنیا روسرم انگاری خراب شد و

دلم شکست قلب من زانوی غم بغل گرفت

از وقتی رفتی هیچکسی همدرد وهمرازم نشد
هیچکسی حتی یه دفه هم غصه سازم نشد

رفتی ولی بدون هنوز عاشقتم تا پای جون
دل بهاریم عاشقه چه تو بهار چه تو خزون

هر وقت که بارون میزنه تو رو کنارم می بینم

Har vaght ke baroon mizane to ro kenaram mibinam

حس می کنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Hes mikonam pishe mani hanozam ashegh tarinam







برچسب ها متن آهنگ محسن یگانه وقتی بارون میزنه متن آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه متن اهنگ از وقتی رفتی محسن یگانه با گیتار آکورد آهنگ هر وقت که بارون میزنه آکورد آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه وقتی نیستی محسن یگانه اهنگ های قدیمی چاوشی و یگانه متن اهنگ محسن یگانه از وقتی رفتی دارم هر ثانیه متن آهنگ محسن چاوشی و محسن یگانه نفس بریده متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو