loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ دل منم خدایی داره از امین بانی به هر سازت رقصیدم دنیا چه دردایی کشیدم دنیاولی عیبی نداره دل منم خدایی دارههزار بار تنها شدم دنیا خوردم زمین پا شدم دنیاولی عیبی نداره دل منم خدایی دارهیه دو

حسین بازدید : 21 جمعه 25 مهر 1399
متن آهنگ دل منم خدایی داره از امین بانی
به هر سازت رقصیدم دنیا چه دردایی کشیدم دنیا
ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره
هزار بار تنها شدم دنیا خوردم زمین پا شدم دنیا
ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره

یه دونه خدا بالا سرمه میدونم هوامو داره
آدما میان و یه روزی میرن خدا تنهام نمیذاره
وقتی توی دلم غمه تنها رفیقمه میشنوه درد دلامو
عاشقشم و عاشق منه حل میکنه مشکلامو

تکست آهنگ دل منم خدایی داره از امین بانی



به هر سازت رقصیدم دنیا چه دردایی کشیدم دنیا
ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره
به هر سازت رقصیدم دنیا چه دردایی کشیدم دنیا
ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره
هزار بار تنها شدم دنیا خوردم زمین پا شدم دنیا
ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره

یه خدا بالا سرمه میدونم هوامو داره
آدما میان و یه روزی میرن خدا تنهام نمیذاره
وقتی توی دلم غمه تنها رفیقمه میشنوه درد دلامو
عاشقشم و عاشق منه حل میکنه مشکلامو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو