loading...

اهنگ جدید

X Download New Music X Download New Music Reza Sadeghi X Download New Music Reza Sadeghi Man Ye Mordadiam X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ جدید ایرانی X&nbs

حسین بازدید : 52 دوشنبه 17 دی 1397
X Download New Music X Download New Music Reza Sadeghi X Download New Music Reza Sadeghi Man Ye Mordadiam X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ جدید ایرانی X دانلود آهنگ رضا صادقی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ من یه مردادیم X متن آهنگ من یه مردادیم رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام من یه مردادیم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام من یه مردادیم با بالاترین کیفیت

Download New Music Reza Sadeghi – Man Ye Mordadiam

ترانه : مسعود دهی , آهنگ : رضا صادقی , تنظیم : اشکان محمدیان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام من یه مردادیم :

یه مردایدم با یه عالم غرور یه کوهم که پیش کسی خم نشد
یه زخمایی تو سینمه که برام به جز عشق تو چیزی مرهم نشد
شب توی موهاتو من دلخوشم که این خونه با چشم تو روشنه
یه مردادیم عاشق پر زدن مگه عشق تو سر به زیرم کنه
منم پادشاه همه دردها کنارم که نه جات تو قلبمه
نه این تاج و تختو نه این زندگی جهانو بگیرم واسه تو کمه
منم پادشاه یه مرز بزرگ یه مرزی که اندازه ی شونته
کدوم جنگو باید ببازم بهت که ثابت بشه قلب من خونته
من یه مردادیم من یه مردادیم

دانلود با کیفیت 320 - 4.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 4.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام من یه مردادیم

دانلود با کیفیت 128 - 1.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 1.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام من یه مردادیم

منبع: پاپ موزیک







برچسب ها Download New Music Download New Music Reza Sadeghi Download New Music Reza Sadeghi Man Ye Mordadiam دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ رضا صادقی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ من یه مردادیم متن آهنگ من یه مردادیم رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو