loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ تموم میشم از دانیال حیدری به من بگو چه حسیه بدون ترس جدا شدنگذشتن از یه زندگی چجوریه بگو به منهنوز توو ذهن من سفر فقط یه درد مبهمهچی داری توو دلت چرا تو فرق داری با همهدلم توو سینه پرپره ح

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 20 شهریور 1399
متن آهنگ تموم میشم از دانیال حیدری
به من بگو چه حسیه بدون ترس جدا شدن
گذشتن از یه زندگی چجوریه بگو به من
هنوز توو ذهن من سفر فقط یه درد مبهمه
چی داری توو دلت چرا تو فرق داری با همه

دلم توو سینه پرپره حال من از تو بدتره
بری منم تموم میشم این جمله های آخره
دلم میگه مسافرم نمیدونم کجا برم
دلم گرفته از همه یبار بخند بخاطرم

تکست آهنگ تموم میشم از دانیال حیدری



یبار نگاهتو بدوز به چشم بی گناه من
دلت بسوزه یکمی به حال افتضاح من

کار تو دل شکستنه دلت دیگه با رفتنه
تو میبری عزیز من بجنگ با عشقم یتنه
یه عمر اشک توو چشام دیوار سنگر منه
همیشه عاشق توام این حرف آخر منه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو