loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ احسان عزیزی بیمار توام,    احسان عزیزی الهی تب کنم,    دانلود آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از احسان عزیزی,    دانلود

حسین بازدید : 56 چهارشنبه 22 آبان 1398


,    متن اهنگ احسان عزیزی بیمار توام
,    احسان عزیزی الهی تب کنم
,    دانلود آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از احسان عزیزی
,    دانلود اهنگ الهی من بمیرم شمع بالینم تو باشی
,    الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی جدید
,    آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از معین
,    اهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی ریمیکس
,   

https://www.jenabmusic.com/95218/music-bimare-toam.html

متن آهنگ احسان عزیزی بیمار توام

 

الهی من بمیرم شمع بالیم تو باشی بیای و من بگیرم دامنت رو تا همیشه 

بگو نه هی با لبهای عسل ریزت بگو نه

ی جوری گیر کردی توو گلوم حالیم نمیشه

کنارت گیجمو چشمام سیاهی میره انگار دلم با دیدنت خواهی نخواهی میره انگار

شاید با عشسق اصلا تو تبانی کرده باشی

منو با عشوه هات عمدا روانی کرده باشی

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی طبیب حاذق این قلب بیمارم تو باشی

سرم آوار شن دیوارها آجر به آجر

اگه همسایه ی دیوار به دیوارم تو باشی

بودم اسیر کوی تو شاید بگیرم بوی تو میچرخم اطرافت اگه دستم بیوفته مویتو

خوش دارم آزارم کنی گیر و گرفتارم کنی

باید که بیمارت بشم شاید که تیمارم کنی

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی طبیب حاذق این قلب بیمارم تو باشی

سرم آوار شن دیوارها آجر به آجر

اگه همسایه ی دیوار به دیوارم تو باشی

     

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها متن اهنگ احسان عزیزی بیمار توام احسان عزیزی الهی تب کنم دانلود آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از احسان عزیزی دانلود اهنگ الهی من بمیرم شمع بالینم تو باشی الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی جدید آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از معین اهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو