loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ خنده ی رو لب هام گریه ی پنهونه موزیک زیبا و عاشقانه با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدخنده ی رو لب هام گریه ی پنهونه دنیای من بدون توای عشق بی و

حسین بازدید : 75 جمعه 14 شهریور 1399

دانلود آهنگ خنده ی رو لب هام گریه ی پنهونه

موزیک زیبا و عاشقانه با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

خنده ی رو لب هام گریه ی پنهونه

دنیای من بدون توای عشق بی وفای من

مثل زندونه

عاقبت عشقم چشمای گریونه

تموم زندگیه من تعبیر رویای من بی تو داغونه

دیگه واسه رسیدن به تو نا امیدم

گوشیتو چک کردم نزار بگم چیا دیدم

گوشیتو چک کردم عکساش بود اساش بود

یه زمان حسرتم لمس یبار دستاش بود

گوشیتو چک کردم نپرس چرا شکستمش

زخمای دستمو با شال سرت بستمش

الان تو کوچمون صدای اورژانسه

دیگه تموم شد چشمامو راحت بستمش

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو