loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ ای یار پاپریکا Lyrics Music Paprika Ey Yar   ترانه و شعر آهنگ ای یار پاپریکا ای یار تو درمانِ دله در به درم باش یک عمر زمینگیر توام بالو پرم باش آنقدر که رقصیدی تو در خوابو خیالم س

حسین بازدید : 1 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ ای یار پاپریکا

Lyrics Music Paprika Ey Yar

متن آهنگ ای یار پاپریکا

 

ترانه و شعر آهنگ ای یار پاپریکا

ای یار تو درمانِ دله در به درم باش یک عمر زمینگیر توام بالو پرم باش
آنقدر که رقصیدی تو در خوابو خیالم سردرد گرفتم تو بیا درد سرم باش

ای یار همین باش که من با تو همانم من صاحب دلچسب ترین عشقه جهانم
آنقدر که از الکلِ چشمان تو مستم سرگیجه ی چشمانه تو افتاده به جانم

از همه سیر شدم به تو زنجیر شدم من جوونم ولی پای عشقه تو پیر شدم
از همه سیر شدم به تو زنجیر شدم من جوونم ولی پای عشقه تو پیر شدم

تکست آهنگ ای یار پاپریکا

از دست تو دیوانه شدم رفت که رفت آخر تو شدی ماله خودم رفت که رفت
ظرفِ دله من پر شده از عشقه غلیظت ای وای دلم , وای دلم , رفت که رفت

از دست تو دیوانه شدم رفت که رفت آخر تو شدی ماله خودم رفت که رفت
ای تابو توانو دلو جانو همه چیزم ای وای دلم , وای دلم , رفت که رفت

از همه سیر شدم به تو زنجیر شدم من جوونم ولی پای عشقه تو پیر شدم
از همه سیر شدم به تو زنجیر شدم من جوونم ولی پای عشقه تو پیر شدم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو