loading...

اهنگ جدید

دانلود نوحه چی با چشمای ترم میبینم از جواد مقدم با لینک مستقیم و با کیفیت بالا – صوتی متن این مداحی سوزناک محرمی : چی با چشمای ترم میبینم هیئتو شکل حرم میبینم گنبدت بالا سرم در واقع سایتو روی

حسین بازدید : 201 دوشنبه 03 شهریور 1399

دانلود نوحه چی با چشمای ترم میبینم از جواد مقدم با لینک مستقیم و با کیفیت بالا – صوتی

متن این مداحی سوزناک محرمی :

چی با چشمای ترم میبینم هیئتو شکل حرم میبینم

گنبدت بالا سرم در واقع سایتو روی سرم میبینم

حرم میبینم حرم میبینم

حرم با همه زیبایی و نورش

حرم گنبد و ایوون و غرورش

حرم با همه شبهای بلندش

شلوغیِ شب جمعه و شورش

شاه دلم ای پناهگاه دلم شاه دلم ای پناهگاه دلم

همه از شور جنان میگویند شرح حالش به جهان میگویند

نفس کرب و بلایت حق است سر گلدسته اذان میگویند

دانلود نوحه چی با چشمای ترم میبینم از جواد مقدم

اذان میگویند اذان میگویند

بنازم سحر و ظهر و شبش رو

حرم وقت اذان مغربش رو

خدا خیره به تل زینبیه

که میبینه نماز زینبش رو

شاه دلم ای پناهگاه دلم شاه دلم ای پناهگاه دلم

شالمو دور سرم میبندم به جماعت تو میپیوندم

برا غربتت بگن میگِریَم از محبتت بگن میخندم

به عشقت زندم به عشقت زندم

یه شب زندگینامم رو نوشتم

دیدن بیشتر عمرم تو بهشتم

یا تو روضتم و یا تو خیالم

تو فکر تو به فکر سرنوشتم

شاه دلم ای پناهگاه دلم شاه دلم ای پناهگاه دلم

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو