loading...

اهنگ جدید

 به کی حرفاتو میزنی بگو من درک میکنم تو چرا جایی بری من تورو ترک میکنمبا ی تصمیم توو سرت سرم هی داد میزنیمن همین جام روبروت چرا فریاد میزنیبا پای خودت اومدی با پای خودت میری نمیفهمی داری از من&nb

حسین بازدید : 33 شنبه 20 اردیبهشت 1399


 

به کی حرفاتو میزنی بگو من درک میکنم تو چرا جایی بری من تورو ترک میکنم

با ی تصمیم توو سرت سرم هی داد میزنی

من همین جام روبروت چرا فریاد میزنی

با پای خودت اومدی با پای خودت میری نمیفهمی داری از من چیو میگیری

میدونستم میری اما نه به این دیری

فکر میکردم دیگه موندی که بمونی باهام هنوزم درک نکردی چی ازت میخوام

میدونم معلومه از دیدن من سیری


همیشه حرفامو بهت گفتمو گوش نکردی منو سوزوندی اما منو خاموش نکردی

منو خاموش نکردی

با پای خودت اومدی با پای خودت میری نمیفهمی داری از من چیو میگیری

میدونستم میری اما نه به این دیری

فکر میکردم دیگه موندی که بمونی باهام هنوزم درک نکردی چی ازت میخوام

میدونم معلومه از دیدن من سیری

با پای خودت اومدی با پای خودت میری نمیفهمی داری از من چیو میگیری

میدونستم میری اما نه به این دیری

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو