loading...

اهنگ جدید

باز‌ تو چشمات نمایان شده ماه پس از دیدن تو گم شده بودن چشمان تو در سطح شهر باعث دلگرمی مردم شده باز تو خندیدی و با خنده ات چال کنار لبت آشوب کرد حال هر آن کس که دلش مرده بود خنده ی جادویی تو خو

حسین بازدید : 27 یکشنبه 29 تیر 1399

باز‌ تو چشمات نمایان شده
ماه پس از دیدن تو گم شده

بودن چشمان تو در سطح شهر
باعث دلگرمی مردم شده

باز تو خندیدی و با خنده ات
چال کنار لبت آشوب کرد

حال هر آن کس که دلش مرده بود
خنده ی جادویی تو خوب کرد

دلبرِ جانم تویی جان و جهانم تویی
هر آنچه دارم تویی بی تو من میمیرم

دلبرِ جانم تویی جان و جهانم تویی
هر آنچه دارم تویی بی تو من میمیرم


باز نشستی لب این پنجره
باغچه نبضش به تلاطم رسید

لب که گشودی به سخن ناگهان
رنگ ز رخسار قناری پرید

چشم تو که باز شد و بسته شد
بند دل ستاره ها پاره شد

تا که رفتی همه جا غم نشست
این دل عاشق بیچاره شد

دلبر جانم تویی جان و جهانم تویی
هر آنچه دارم تویی بی تو من میمیرم

دلبرِ جانم تویی جان و جهانم تویی
هر آنچه دارم تویی بی تو من میمیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو