loading...

اهنگ جدید

اومدی بمونی شدی دلیل دلی که پات مونده یه جوری تو دل دادی به دلم دل منه وا مونده عشق تو از هرچی سره محاله که از سرم بپره عاشق شدم بلاخره چشات منو با خودش میبره بخند تا چشات وا شه میخوام اینجوری باش

حسین بازدید : 21 یکشنبه 29 تیر 1399

اومدی بمونی شدی دلیل دلی که پات مونده
یه جوری تو دل دادی به دلم دل منه وا مونده

عشق تو از هرچی سره محاله که از سرم بپره
عاشق شدم بلاخره چشات منو با خودش میبره

بخند تا چشات وا شه میخوام اینجوری باشه
چشای تو معروف ترین چشمای دنیا شه

همه میگن حق داشته اینجوری دوستش داشته
من چشام قفل چشاته تو بگو باشه


اصلا هرچی که بشه من نمیکشم دست از تو
همه دنیا میدونن خوشم اومده من از تو

ندیدم جایی شبیه تو از نطر من سری تو
اصلا توی دورو برت ندیدم بگن بدیتو

بخند تا چشات وا شه میخوام اینجوری باشه
چشای تو معروف ترین چشمای دنیا شه

همه میگن حق داشته اینجوری دوستش داشته
من چشام قفل چشاته تو بگو باشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو