loading...

اهنگ جدید

بلند بالا بلند بالا عمو ژن بالا بلند بالا بلند بالا عمو ژن بالا دومی ناکا همین حالا عمو ژن بالا دل من را بردی بالا عمو ژن بالا دل من را بردی بالا عمو ژن بالا بلند بالا بلند بالا عمو ژن بالا بلند

حسین بازدید : 28 سه شنبه 20 خرداد 1399

بلند بالا بلند بالا عمو ژن بالا

بلند بالا بلند بالا عمو ژن بالا

دومی ناکا همین حالا عمو ژن بالا

دل من را بردی بالا عمو ژن بالا

دل من را بردی بالا عمو ژن بالا

بلند بالا بلند بالا عمو ژن بالا

بلند بالا بلند بالا عمو ژن بالا

نگهبان سر گهواری من

دانلود آهنگ بلند بالا بلند بالا عمو ژن بالا از سعید کریمی

توی مادر شنای خانی من

چه شبایی تورو بیتاب کردم

همه خفتن تورو بیچاره کردم

مهربونم مادر آروم جونم مادر

مهربونم مادر آروم جونم مادر

بیا مادر بیا روح و روونم مادر

بیا مادر بیا دردت به جونم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو