loading...

اهنگ جدید

بخشی دوتارو بر من از بهر دل بزن تار با این صدای خسته کنج دلو نگهدار دردو غمو غریبی حسرتو ناامیدی سهم من از زمونست عشق و دل بیقرار بزن بخشی بزن دردم زیاده تموم زندگیم بر رویه باده بزن بخشی بزن در

حسین بازدید : 243 شنبه 28 تیر 1399

بخشی دوتارو بر من از بهر دل بزن تار

با این صدای خسته کنج دلو نگهدار

دردو غمو غریبی حسرتو ناامیدی

سهم من از زمونست عشق و دل بیقرار

بزن بخشی بزن دردم زیاده

تموم زندگیم بر رویه باده

بزن بخشی بزن دردامو کم کن

بزن تارو منو عاشق ترم کنم

بزن تارو منو عاشق ترم کنم

بخشی دوتارو بر من از بهر دل بزن تار

با این صدای خسته کنج دلو نگهدار

دردو غمو غریبی حسرتو ناامیدی

سهم من از زمونست عشق و دل بیقرار

بزن بخشی بزن دردم زیاده

تموم زندگیم بر رویه باده

دانلود آهنگ بخشی دوتارو بر من از بهر دل بزن تار از بهنام دولت

بزن بخشی بزن دردامو کم کن

بزن تارو منو عاشق ترم کنم

بزن تارو منو عاشق ترم کنم

شیدای درد زارم دیوونگی شد کارم

ببین که بی گناهم سیاه روزگارم

بزن بخشی بزن دردم زیاده

تموم زندگیم بر رویه باده

بزن بخشی بزن دردامو کم کن

بزن تارو منو عاشق ترم کنم

بزن تارو منو عاشق ترم کنم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو