loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ پری محسن لرستانی,    معنی فارسی اهنگ پری محسن لرستانی,    ترجمه اهنگ پری محسن لرستانی,    خدا هاوار هم بیه ایواره,  

حسین بازدید : 401 پنجشنبه 29 اسفند 1398


,    متن اهنگ پری محسن لرستانی
,    معنی فارسی اهنگ پری محسن لرستانی
,    ترجمه اهنگ پری محسن لرستانی
,    خدا هاوار هم بیه ایواره
,    دانلود اهنگ دلم شیته خوشگلیته
,    اهنگ محسن لرستانی پری لب دریا
,    اهنگ پری از محسن ابراهیم زاده
,    محسن لرستانی pari
,    دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی ستاره
,    متن اهنگ

●♪♫هر روز شر نیدو هر روز بهانه●♪♫
●♪♫وه دس تو پری مغزم داغانه●♪♫
●♪♫پری تو خود زانی دلم شیته شیته شیته●♪♫
●♪♫شیت چویله مست تو شیطه خوشگلیته●♪♫

 

 

متن آهنگ پری محسن لرستانی

●♪♫خدا هاوار هم بیه ایوار
پری چه کید وه ناو ای بازار
●♪♫گیسد بورن هر تید و چیدن
گشت شناسند هویشن ایه یارو ریوداره
●♪♫گیسد بورن دیری چه کیدن
آبروم بردیده پری وه ناو ای خیاوانه
●♪♫هر روز شر نیدو هر روز بهانه
وه دس تو پری مغزم داغانه
●♪♫پری تو خود زانی دلم شیته شیته شیته
شیت چویله مست تو شیطه خوشگلیته

 

گشت شناسند هویشن ایه یارو ریوداره●♪♫
گیسد بورن دیری چه کیدن
آبروم بردیده پری وه ناو ای خیاوانه●♪♫
هر روز شر نیدو هر روز بهانه
وه دس تو پری مغزم داغانه●♪♫
پری تو خود زانی دلم شیته شیته شیته
شیت چویله مست تو شیطه خوشگلیته●♪♫







برچسب ها متن اهنگ پری محسن لرستانی معنی فارسی اهنگ پری محسن لرستانی ترجمه اهنگ پری محسن لرستانی خدا هاوار هم بیه ایواره دانلود اهنگ دلم شیته خوشگلیته اهنگ محسن لرستانی پری لب دریا اهنگ پری از محسن ابراهیم زاده محسن لرستانی pari دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی ستاره متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو