loading...

اهنگ جدید

دل تنهام یه دنیا غصه داره دل تنهام هوای گریه داره دل تنهام بازم داره میباره دل تنهام کاری بجز گریه نداره دل تنهام غصه داره گریه کن چشمای من دل تنهام آروم بگیره دلمو شکوندی دوباره آه چشمام تورو م

حسین بازدید : 305 شنبه 21 تیر 1399

دل تنهام یه دنیا غصه داره

دل تنهام هوای گریه داره

دل تنهام بازم داره میباره

دل تنهام کاری بجز گریه نداره

دل تنهام غصه داره

گریه کن چشمای من دل تنهام آروم بگیره

دلمو شکوندی دوباره آه چشمام تورو میگیره

با غصه سوختم و ساختم غصه از خندی دنیا

دیگه بسه غصه خوردن دل من ای دل تنها

دل تنهام حتی یه ستاره نداره

دل تنهام هیچکی تو دنیا نداره

دانلود آهنگ غمگین دل تنهام یه دنیا غصه داره از معین ولی پور

دل تنهام خیلی غصصه داره

دل تنهام کمی از مرده نداره

دل تنهام غصه داره

گریه کن چشمای من دل تنهام آروم بگیره

دلمو شکوندی دوباره آه چشمام تورو میگیره

با غصه سوختم و ساختم غصه از خندی دنیا

دیگه بسه غصه خوردن دل من ای دل تنها

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو