دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده گرداب

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Gerdab

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام گرداب

از وقتی که دیدمت تو رو فهمیدم واسم میمونی

از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

ترانه و آهنگ:محسن ابراهیم زاده+تنظیم:مصطفی مومنی زاده

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده گرداب

 

متن آهنگ گرداب از محسن ابراهیم زاده

نفسم به نفست بنده دیگه بسه غم چشماتو نبینم واسه من مقدسه

Nafasam be nafaset bande dige base

Ghame cheshmato nabinam vase man moghadase

دل من به دل تو هنوز احساس داره به چشات هنوز علاقه ی خاص داره

Dele man be dle to hanooz ehsas dare be cheshat hanooz alagheye khas dare

اونی که میمونه واسه من دل ناب داره اونی که میمونه مثه من تب و تاب داره

Oni ke mimoone vase man dele nab dare oni ke mimoone mese man tabo tab dare

موج موهات داره منو میکشونه چون گرداب داره

Moje moohat dare mano mikeshoone chon gerdab dare

همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی

Hame ino midoonan to vasam azize joni

Dele manam shak nadare ke to vase delam mimooni

از وقتی که دیدمت تو رو فهمیدم واسم میمونی از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

Az vaghti ke didamet to ro fahmidam vasam mimooni

Az in akhlagha nadaram ke begam doset daram zabooni

همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی

Hame ino midoonan to vasam azize joni

Dele manam shak nadare ke to vase delam mimooni

از وقتی که دیدمت تو رو فهمیدم واسم میمونی از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

Az vaghti ke didamet to ro fahmidam vasam mimooni

Az in akhlagha nadaram ke begam doset daram zabooni

ترانه آهنگ گرداب از محسن ابراهیم زاده

تن بی جونمو با اومدن احیا کردی خودتو بدجوری توی این دلم جا کردی

Tane bi jonamo ba omadan ehya kardi khodeto bad joori toye in delam ja kardi

تو اومدی دل متروک منو دریا کردی

To omadi dele matrooke mano darya kardi

اونی که میمونه واسه من دل ناب داره اونی که میمونه مثه من تب و تاب داره

Oni ke mimoone vase man dele nab dare oni ke mimoone mese man tabo tab dare

موج موهات داره منو میکشونه چون گرداب داره

Moje moohat dare mano mikeshoone chon gerdab dare

همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی

Hame ino midoonan to vasam azize joni

Dele manam shak nadare ke to vase delam mimooni

از وقتی که دیدمت تو رو فهمیدم واسم میمونی از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

Az vaghti ke didamet to ro fahmidam vasam mimooni

Az in akhlagha nadaram ke begam doset daram zabooni

همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی

Hame ino midoonan to vasam azize joni

Dele manam shak nadare ke to vase delam mimooni

از وقتی که دیدمت تو رو فهمیدم واسم میمونی از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

Az vaghti ke didamet to ro fahmidam vasam mimooni

Az in akhlagha nadaram ke begam doset daram zabooni