loading...

اهنگ جدید

چین چین چین چین شده این دل چه شاکی شده دانلود آهنگ محلی چین چین چین چین شده این دل چه شاکی شدهچرا پیش من نموندی تو گوش دلم نخوندی دیر دیر دیر دیر شده دلم به پات پیر شده چرا پیش من نموندی تو گوش د

حسین بازدید : 51 شنبه 14 تیر 1399

چین چین چین چین شده این دل چه شاکی شده

دانلود آهنگ محلی چین چین چین چین شده این دل چه شاکی شده

چرا پیش من نموندی تو گوش دلم نخوندی

دیر دیر دیر دیر شده دلم به پات پیر شده

چرا پیش من نموندی تو گوش دلم نخوندی

اگه بدونم میمونی قدر منو میدونی

اگه بدونم میمونی قدر منو میدونی

این دل خاطرخوات میشه اینو خودت میدونی

این دل خاطرخوات میشه اینو خودت میدونی

چین چین چین چین شده این دل چه شاکی شده

چرا پیش من نموندی تو گوش دلم نخوندی

دیر دیر دیر دیر شده دلم به پات پیر شده

چرا پیش من نموندی تو گوش دلم نخوندی

دلم برات میمیره به دام تو اسیره

دلم برات میمیره به دام تو اسیره

هی واسه دیدن تو داره بهونه میگیره

هی واسه دیدن تو داره بهونه میگیره

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو