loading...

اهنگ جدید

تو آرامش محضی تو لحظه های سختم تا تو هستی کنارم من یه مرد خوشبختم از تو نمیشه رد شد چون می جونمی تو تنها دلیل زنده بودنمی با تو میزونم خانومم با تو فقط منم من تو زندگی منی مثل قطره های بارونم یه

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 28 خرداد 1399

تو آرامش محضی تو لحظه های سختم

تا تو هستی کنارم من یه مرد خوشبختم

از تو نمیشه رد شد چون می جونمی

تو تنها دلیل زنده بودنمی

با تو میزونم خانومم با تو فقط منم من

تو زندگی منی مثل قطره های بارونم

یه حس فوق العاده ای داره اینه به سادگی

دریا جلو چشات کمه تو عشقی تو سی سالگی

با تو میزونم خانومم با تو فقط منم من

دانلود آهنگ تو آرامش محضی (سی سالگی) از کامبیز مریدی

تو زندگی منی مثل قطره های بارونم

یه حس فوق العاده ای داره اینه به سادگی

دریا جلو چشات کمه تو عشقی تو سی سالگی

تنظیم : رامین بهارستانی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو