loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ آی دلم بسوز از فتاح فتحی,    دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی,    دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز,  

حسین بازدید : 45 دوشنبه 18 آذر 1398


,    متن آهنگ آی دلم بسوز از فتاح فتحی
,    دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی
,    دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز
,    متن اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز
,    اهنگ بسوز ای دل بساز ای دل
,    دانلود اهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل
,    اهنگ اخ دلم بسوز اخ دلم بسوز دوسش دارمو میخوامش هنوز
,    آهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل
,    اکورد اهنگ ای دلم بسوز
,   

https://farstarane.com/318/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D9%81%D8%AA%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B3%D9%88%D8%B2/

متن آهنگ بسیار زیبای فتاح فتحی ای دلم بسوز ...




دستش بگیر بیخیال من خوشبحال اون بد بحال من

دوری از چشمات واسه دو روز زندگیم سوخت ای دلم بسوز

ای دلم بسوز اخ دلم بسوز دوستش دارم و میخوامش هنوز

من هنوز دلم پیش چشماشه نمیخوام دیگه با کسی باشه

ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزم میخوامش هنوز

هر دفعه هی دعا  میکنم حرف تو از کسی نشنوم

اما باز تو هی تکرار میشی باز میبینم دیونتم

سردم از خوشی خالیم تو بد حال احوالیم

دستت و تو دستاش  بگیر اون نگات ازش پس بگیر


 

متن آهنگ فتاح فتحی ای دلم بسوز ...

 

Matn Ahang Fattah Fathi Ey Delam Besoz

 

dastesho begir bikhiale man khosh be hale on bad be hale man

 

dori az cheshmat vasae doroz zendegim sokht ey delam besoz

 

ey delam besoz akh delam besoz dostesh daram o mikhamesh hanuz

 

man hanoz delam pishe cheshmashe nemikham dige ba kasi bashe

 

ey delam besoz akh delam besoz on azizame mikhamesh hanuz

 

har dafe hey doa mikonam harfe to az kasi nashnavam

 

ama baz to hey tekrar mishi baz mibinam divoonatam

 

sardam az khoshi khaliam to bad halo ahvaliam

 

 







برچسب ها متن آهنگ آی دلم بسوز از فتاح فتحی دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز متن اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اهنگ بسوز ای دل بساز ای دل دانلود اهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل اهنگ اخ دلم بسوز اخ دلم بسوز دوسش دارمو میخوامش هنوز آهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل اکورد اهنگ ای دلم بسوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو